onsdag 21 november 2007

ROCK AT SEA 2007




Ja, nu närmar det sig. Idag är det buggkurs, liksom lite generalrep inför kommande seglats. Rock at Sea är årets sista höjdpunkt (om man inte räknar in nyåret som kan vara kul). Jag hoppas att man orkar hålla igång länge. Jag ska åka med mina närmaste tjejer Tina & Matilda och det är extra kul att de är med.

Idag på tåget in till jobbet så satt en riktig tönt mitt emot mig. Och när tåget började röra sig från stationen samlade han ihop alla sina pinaler och sprang ner för trappan. Efter ett tag kommer ärketönten tillbaka med en ännu töntigare mupp. De såg ut som att de hade ramlat ner från tönteken utanför socialstyrelsen och oj de hade de verkligen. Efter att de satt sig ner började de prata med så komplicerade ord de bara kunde hitta på med sina akademiskt förstörda hjärnor. Minns en speciell mening som ni kan få bita i...

Citat:
"Jag har en god vän och bekant som drabbades av en svår avsky och med ens blev nedstämd i humöret..."

Vad tokfan ville ha sagt var att han hade en polare som blev arg. Så där satt de och pratade hela vägen. Och batteriet i min iPod var så dåligt så de höll bara en låt, sedan fick man lidande och mot sin vilja sitta och lyssna på de tråkigaste män som någonsin gått i ett par skor.

Usch!

Inga kommentarer: