fredag 30 november 2007

Helg igen!

Kanske är det så att livet är en berg- och dalbana? Ibland är allt kul, ibland skit. Just nu känns det som att jag är inne i ett jävla skitspår i berg- och dalbanan. Jag trivs bra med jobbet och med familjen men allt annat som har varit så kul känns trist. Det är några i klubben som dragit ner mig under jorden just nu. Tycker att jag är en typ som bara bestämmer. Troligen är de inte är ett uns bättre själva men de fattar dom inte. Därför känns raggarbilsjäveln trist, hela klubbhelvetet känns trist och alla andra klubbkompisar som vill att man ska ta sig i kragen vill bara väl, men orkar jag? Allt detta slit och släp hela tiden, ingen ro liksom. Och när man försöker repa sig och resa sig upp så kommer det ett nytt jävla stickspår som drar en ännu längre ner i mörkret. Nu måste jag hitta på nåt kul, hoppas att någon eller något gör att berg- och dalbanan snart åker uppåt igen, annars vet jag inte vad jag gör. Köper en Mitsubichi Galant och börjar åka på bilbingo i Sveg eller nåt... Vart tog allt skoj vägen?

Förra helgen var jag i alla fall på Rock at Sea, det var kul!

Inga kommentarer: