onsdag 30 januari 2008

Våren här?

Så var det snart dags för en ny bilsäsong. Det första tecknet är när jag gör "Ballroom Rumble"-affischen. Nu är årets affisch färdig för tryck, men det är ju i och för sig ett bra tag tills man kan ta ut bilen på torra och saltfria vägar. Jag har ju faktiskt inte gjort det jag skulle med den heller. Den behöver nya spindelleder och det är ett måste innan man kan köra med den igen.

På jobbet har vi fullt upp, mest webbdesign men en och annan trycksak åker med. Min boss kommer snart att vara oftare på kontoret och ytterligare en kille kommer snart att börja. Det ser jag fram emot massor, för det blir så mycket roligare om man har lite jobbarkompisar runt sig på dagarna.

//k

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If ossible gives a last there on my blog, it is about the Aparelho de DVD, I hope you enjoy. The address is http://aparelho-dvd.blogspot.com. A hug.